כאב ברך שלא חולף

by חן, Saturday, July 30, 2016, 12:36 (2819 days ago)

שלום, מזה למעלה משבוע אני סובל בכאבים בברך ימין שמקרינים לשוק הקדמי. הכאבים החלו לאחר ריצה. לפני כשנה סבלתי מכאבים באותה ברך, הלכתי לאורטופד ברך שאבחן דלקת ועם טיפול תרופתי, הכאבים חלפו בהדרגה. הפעם הלכתי לפני 5 ימים לאורטופד, שעשה לי רנטגן בו הכל היה תקין, נתן את אותו טיפול תרופתי שגם עזר לי לפני שנה- XSEFO8 וחבישה אלסטית. מאז אין שום שיפור, הכאב נמשך כל הזמן, גם במנוחה. הדבר היחיד שקצת מקל זה משככי כאבים (נורופן).
יש לי תור לאורטופד ברך בעוד יומיים, אבל אני חושש שיפנה אותי להמשך צילומים ושהעניין רק ימשך עוד זמן. בינתיים אני עם כאבים ובקושי עומד על הרגליים. מה אפשר לעשות? האם יש טעם ללכת למיון?

כאב ברך שלא חולף

by ערן רשף, Monday, August 01, 2016, 13:02 (2817 days ago) @ חן

גש לפיזיותרפיה בהקדם האפשרי. אם לא היה מנגנון טראומתי ואין כרגע סימנים של נפיחות ניכרת, חוסר יציבות, בצקת, חום וכדומה, אני לא רואה סיבה ללכת למיון, במיוחד כי כבר ראית אורטופד.

כאבים לא חייבים לנבוע ממקור פתולוגי (קרע, נזק, שבר וכו׳) כך שלשלוח אותך לאינספור בדיקות הדמיה זה רצוי רק אם יש אינדיקציה. וגם אז הטיפול הראשוני שתצטרך לקבל הוא בכל מקרה פיזיותרפיה. הרבה כאבים גם מתחילים מרקמות רכות, רקמות חיבור, נקודות טריגר ואלו הם דברים שמטפלים בהם ע״ב יומיומי בקליניקות לפיזיותרפיה.

צריך לגשת לפיזותרפיה ולבדוק את מנגנון התנועה שלך, לבדוק היכן החולשה/ קיצור/ מגבלה שיוצרים את העומס על הברך שלך ולבנות תכנית טיפול מסודרת.

RSS Feed of thread
powered by my little forum