אורתרסקופיה ברך ימין

by חי @, Wednesday, June 22, 2016, 09:57 (2837 days ago)

שלום בתחילת דברי אציין שאני בטיפול פיזיותרפי וגם בביקורת אצל הרופא המנתח אבל אשמח לשמוע תשובה מעוד מקור...אני בן 24 ספורטאי ,לפני שבועיים עברתי בברך ימין הטרייה קלה של מניסקוס לטרלי מניסקטומיה קלה של מדיאלי בברך ימין יום לאחר הניתוח התחלתי לבצע כיפופים ויישורים וקרח והגבה של הרגל לאחר חמישה ימים התחלתי פיזיותרפיה לאחר עשרה ימים נתנו לי לעלות על אופניים בצורה עדינה למשך חמש דקות ואז התחילה הבעיה,אני מרגיש ליד המניסקוס הפנימי הרגשה שלכמו נוזל שזז אין לי מושג אם זה דם,נוזל,משהו מהברך או משהו אחר זה פשוט מגיע בתנועה של יישור הברך לאחר כיפוף באופניים לאחר שאמרתי למטפל הוא פשוט החזיר אותי לתרגילים עדינים על המיטה,זה ממש ביאס אותי והוא אסר עלי פעילות גופנית למשך חודש ברשותכם יש לי 2 שאלות
1.האם הסימפטום הזה זה בגלל שהעמסתי על הרגל(הליכה?,יותר מדי פיזו?,סקוטיים עדינים שביצעתי,) והאם נתקלתם פעם בזה מה זה בעצם?
2.האם זה תקין שיש לי עוד נפיחות סביב הברך והגבלה בעיקר בכיפוף לאחר שבועיים?

אורתרסקופיה ברך ימין

by ערן רשף, Wednesday, June 22, 2016, 15:48 (2837 days ago) @ חי

שבועיים אחרי בהחלט הגיוני שיש עדיין נפיחות ויכול להיות שהעמסה יתרה יכולה לגרום לתגובה בברך. אני אישית חושד יותר בסקוואטים ופחות באפניים. יחד עם זאת, אינני יכול לומר לך בוודאות אם הסקוואטים הם המקור לבעיה. אם השרירים שלך באיזור האגן, שרירי הירך האחורית והקוואד מספיק חזקים והיציבות שלך תקינה אז כנראה שלא. עושה רושם שההחלטה של הפיזיו שלך להוריד את העומס היא נכונה.

קשה לי לומר מה קרה בברך בלי בדיקה מסודרת.

אורתרסקופיה ברך ימין

by הדס @, Monday, July 31, 2017, 10:22 (2433 days ago) @ חי

היי

יש לך מידע שיכול לעזור על החלמה מארתרוסקופיה באתר של ד"ר ראט

RSS Feed of thread
powered by my little forum