נקע בקרסול

by אמיר @, Israel, Monday, October 03, 2011, 11:56 (4586 days ago)

ערן שלום
לפני כחצי שנה נקעתי את הרגל במשחק כדורסל. עשיתי אולטרא סאונד ורנטגן וכנראה היה קרע חלקי ברצועה. לפי המלצת האורטופד לא דרכתי על הרגל במשך שבוע וחצי (בדיעבד התברר כטעות חמורה) ואחרי זה התחלתי פיזיוטרפיה אצל מומחה בפגיעות ספורט. התמדתי בה במשך כחודש וחצי פעמיים בשבוע ומאז אני עושה פיזיוטרפיה דרך הקופה בפחות אינטנסיביות.
טווח התנועה של הקרסול עדיין מוגבל מאד (למרות שאני עובד על זה כל יום),מרגיש כאבים כרונים ברגל במיוחד אחרי מאמץ, ובזמן האחרון התחיל לכאוב לי מאד גם העקב.
מה דעתך? מה עוד אפשר לעשות? האם יכול להיות שהנזק חמור ממה שאבחנו במקור? כמה זמן לוקח להחלים מפגיעה כזו?
אשמח לשמוע ממך
אמיר

נקע בקרסול

by ערן רשף, Monday, October 03, 2011, 19:53 (4585 days ago) @ אמיר

לדעתי השאלה המרכזית היא מה קרה בדיוק בקרסול בעת הטראומה. לדעתי רנטגן ואולטראסאונד בהתחשב בכאבים שלך כרגע, חוסר ההתקדמות בטיפול וזמן הממושך שחלף מאז הטראומה, אינן בדיקות מספיקות. הצעתי היא לגשת שוב לאורטופד מומחה כף רגל לבדיקה נוספת, הפניה לבדיקת הדמיה יותר מעמיקה כגון אם.אר.איי ע\"מ קודם כל להבין אילו רקמות ניזוקו בעת החבלה (האם מדובר רק בקרע חלקי ברצועה או שמע היה גם נזק לשטח המפרקי, שבר תלישה, נזק לסחוס וכו\'). ועפ\"י הממצאים הקליניים ושל בדיקות ההדמיה, להרכיב תכנית טיפול מתאימה בפיזיותרפיה או לפנות, אם ויעלה הצורך, לאופציה הכירורגית.

RSS Feed of thread
powered by my little forum