tennis elbow

by שלי, Tuesday, August 16, 2011, 09:06 (4637 days ago)

הי ערן

אני מזכירה בת 32. מתאמנת בחדר כושר (בעיקר אירובי, לא משקולות). כבר חצי שנה שיש לי כאבים במרפק בחלק החיצוני. כשאני עובדת זה פשוט נותן כמו יריות של כאב וזה חולף אבל אם אני סוחבת שקיות מהסופר אני פשוט לא מסוגלת להחזיק יותר מק\"ג-2.
האורטופד בקופה אמר לי שזה tennis elbow וצריך לעשות זריקה אבל אני חוששת כי אני לא כל כך מאמינה בזריקות וכדורים וכו\'. יש לזה פתרון מכיוון הפיזיותרפיה? חבר שלי עבר פיזיותרפיה בקופה ולא עשו איתו פשוט כלום. קצת מכשיר של זרמים חשמליים וכמה תרגילים. הפיזיותרפיסט שם ראה אותו אולי 10 דקות בכל טיפול. אני כבר לא יודעת מה לעשות ואני יודעת שזה טפשי שהזנחתי את זה חצי שנה אבל אפשר לעשות משהו עכשיו?

תודה

tennis elbow

by ערן רשף, Tuesday, August 16, 2011, 14:31 (4636 days ago) @ שלי

שלי, קודם כל אם אכן מדובר בtennis elbow אל תעשי זריקה. מחקרית זה הוכח שהזריקה מורידה את הכאב לזמן קצר ואז הכאב חוזר בעצמה רבה יותר וזריקת הקורטיזון רק מחריפה את המצב. אם כל מה שחבר שלך עבר בקופה סיפרת כאן,לעניות דעתי זה לא נחשב בעייני לפיזיותרפיה. צריך לבדוק אם אכן מדובר במרפק טניס קלאסי שבו יש אכן ניוון של סיבים של שרירים סביב החלק החיצוני של המרפק או שמע מדובר בהקרנה מכיוון הצוואר (כן...גם זו אופציה) או שילוב של השניים. טיפול פיזיותרפיה כולל עבודה מנואלית (hands on), עבודה על רקומת רכות, אבחון מערכת התנועה, יציבה כללית, ארגונומיה בעבודתך במשרד ואם יש צורך אז גם חשמל ואולטראסאונד וחבישות.

בהצלחה

RSS Feed of thread
powered by my little forum