כאבים בברכיים לאחר הליכה

by י, Monday, December 26, 2016, 10:16 (2672 days ago)

הי בת 30 עודף של 12 קג

עשיתי הליכות בעברי והחלטתי לחזור לזה אחרי זמן רב של חוסר פעילות .
עשיתי הליכה מהירה של שעה ורבע שכשלוש שעות לאחר מכן החלו כאבים חזקים בברך בחלקה העליון ביותר בשתי הברכיים .. יום למחרת ממש לא יכולתי לעמוד והרגשתי כובד ולחץ עצום באיזור זה. יחד עם זאת תנועת הברך מלאה ואין הגבלה.
כעת כחמישה יימים אחרי עדיין יש כאב ורגישות אך מעט פחות ובכל הימים האלה נחתי ולא עשיתי פעילות.

האם עלי להמשיך להיות מושבתת או לחזור להליכה באופן עדין? האם רצוי יותר לא להפעיל בכלל את הגוף ולנוח כל הזמן? האם זה נשמע כמו נזק בלתי הפיך?מה לעשות הלאה הא עלי לעשות צילום לראות שאין נזק?

כאבים בברכיים לאחר הליכה

by ערן רשף, Tuesday, December 27, 2016, 09:00 (2671 days ago) @ י

אני לא חושב, בהסתמך על מה שאת מספרת, שיש מקום לצילום או חשש מנזק בלתי הפיך אם לא היה כאן שום מנגנון של טראומה. את גם מציינת שטווח התנועה מלא. נשמע לי יותר כמו קצת עומס יתר על השרירים שלך כתוצאה מאימון שקצת היה יותר מדי בשבילך (כרגע) לאחר הפוגה ארוכה מאוד. כאב לא חייב ובדרך כלל לא נובע ממקור פתולוגי (נזק לרקמה כזו או אחרת). מצד שני יש כאבים שמצריכים פתרון. גשי לפיזיותרפיה לבדוק את מגנון התנועה שלך- כח בשרירי ישבן, בטן, ליבה ואיזורים שתומכים בברך במהלך התנועה. חולשה, מגבלה, בין אם כתוצאה מהזנחה/ חוסר אימון או כהשלכות מטראומות קודמות/ ניתוח, יכולות לגרום להעמסת יתר על שאר החלקים במנגנון התנועה של ההליכה כגון הברכיים, ירכיים, קרסוליים ועוד.

RSS Feed of thread
powered by my little forum