היי שלום לך . כאבים בחזה מחבלה לקרוא טוב בבקשה

by שלומי @, Tuesday, June 14, 2016, 01:38 (2873 days ago)

היי לפני כמעט שנה מלאה בקיץ 2015 החלקתי בפנייה אם אופניי ומאותו רגע פרט לשפשופים שעברו לי מזמן. אז מאותו רגע הרגשתי שקרה משהו באזור עצם החזה הסטרנום אם חיבור הצלעות 7-8 בצד שמאל אבל יותר באמצע מהסטרנום. ולא ספגתי שם שום מכה או שיפשוף ! הסיבה באותו רגע שעפתי ב20-25 קמ"ש בפנייה אז זרקתי את 2 הידיים כלפיי שמאלה שזה היה הצד שעפתי להגן מפני הנפילה ומאותו טראומה של הבום אם הידיים בכביש ניהיה הכאבים בחזה באמצע שם ! עשיתי אותו יום צילום חזה רגיל רנגטן הכל תקין. לא יודע עד כמה באמת בדקו את זה. טוב חצי שנה של סבל חלפו ואין שום שיפור! אמרתי חייב לבדוק את זה יותר לעומק. הלכתי לעשות מיפוי עצמות כל גופי. כולל סטרנום וצלעות.. שוב חצי שנה אחרי הנפילה הכואבת ולהפתעתי הכל תקין ואין שברים סדקים וכ'. לא מצאו כלום.. טוב הלכתי אחרי זה למרפאת כאב ניסיתי זריקת דפומדרול לכאבים הלא פוסקים. ובכלל לא עזר בכלל אך הזריקה הייתה בלי שיקוף בצורה חפיפה מאוד על ידי סימון המקום בטוש. טוב אני ממשיך אחרי אין ספור כירוגים שהייתי וכל אחד לא מבין דבר.. הצלחתי להשיג את הדבר שרציתי וזה הפנייה לmri חזה סטרנום. עכשיו 3 שאלות חשובות לי מאוד לפני שעושה את הבדיקה.

1. האם יש סיכוי וחצי שנה אחרי הטראומה באם היה לי מיד אחרי החבלה הזאת שבר- סדר ונניח התאחה. האם מיפוי העצמות היה צריך לראות את זה חצי שנה אחרי ?? כי יצא תקין.

2. האם mri חזה שזה הדבר האחרון שנותר לי לעשות לכאבים הלא פוסקים לדעת למה יש אותם האם הוא יכול למצוא משהו שנה אחחרי אותה נפילה שהמיפוי לא מצא לי??

3. האם mri זאת בדיקה יותר מדויקת וטובה מאשר ct? ספיציפי אני מדבר על איזור החזה והסטרנום!! בכל מקרה אני לא רוצה לעבור ct עקב הקרינה המסוכנת . אבל אני שואל איזה מבין 2 אלה יותר טובה לאבחן תמקום ואת הסיבה לכאבים..

תודה.


Complete thread:

 RSS Feed of thread

powered by my little forum