ITB Syndrom- מישהו מכיר?

by עדן @, Wednesday, April 10, 2019, 11:02 (1814 days ago)

שלום,
אני בת 26 שסובלת שנתיים מכאבים בשני הברכיים בצד למטה (ברך לטרלית).
כאב זה החל לאחר חצי שנה של אימונים פונקציונלים אינטנסיביים (שכללו המון סקווטים ולאנצים עם קפיצות ומשקלים) שהעלתי ללא הדרגה.
לאחר כשנה וחצי של אימונים וריצות הגעתי למצב שלא יכולתי לעמוד, לשבת או ללכת (גם לא מדרגות) מרוב כאבים. התרופות האנטי דלקתות לא עזרו כלל ולבסוף אורטופד מומחה לפציעות ספורט שלח אותי לMRI בחשד לקרס במיניסקוס (בטענה שאולי הרגל השנייה מפצה עליה ולכן גם היא כואבת). שם ראו שיש לי מעט שחיקה של סחוס. לכן, התחלתי פיזיותרפיה שבה עבדתי כל יום שעה במשך חודשיים כדי לשחרר את הITB והגלוטס ולחזק את הירכיים הפנימיות. חל שיפור לאחר כארבעה חודשים עד שעבר לחלוטין. חזרתי להתאמן כשנאלצתי לזנוח כל אימון שמערב אירובי ועברתי לפילאטיס. שם, עבדתי המון על חיזוק של הירך הפנימית והפחתתי מאוד את העבודה על הגלוטס (היות וכל פעם שעבדתי עליהם כאבו לי הברכיים אח״כ).
לאחר כחצי שנה של הפסקה מהכאב, בתקופת מבחנים ללא אימונים חזרו הכאבים. לכן מיהרתי לפיזיותרפיה שוב. שם היא אסרה עלי לשבת רגל על רגל, עשתה לי טייפ על הITB, נתנה לי תרגיל לחיזוק הגלוטס והבחינה שכשאני רצה והולכת הברכיים שלי נוטות פנימה. עם זאת, היא לא הבינה לא הצליחה להבין מה הבעיה. לכן, כשחזרתי משם חיפשתי באינטרנט ונתקלתי בסרטונים וכתבות המדברות על ITB Syndrom שלא מספיק ידוע במדע ואני כמעט בטוחה שזה מה שיש לי. מחפשת פיזיותרפיסט שיוכל לעזור לי בנושא.


Complete thread:

 RSS Feed of thread

powered by my little forum